Hari yg sangt2 best

Seperti biase hari aku ade aktiviti koko . Hari nie permainan n unit beruniform , permainan aku krikat .Bosan giler ahh ,perempuan xleh main sbb keselamatn , so kite orng kne tgok bdak2 lelaki main jea lah . Aku sme ngn syukri . spe tuh ? haha . kwan baik akula . tgok die main haha , lwak gile la die main , die dalah kecik . tapi ape2 pon tetp comel .Okeyhh , lpas tuh unit beruniform , aku kadet polis well mee :DD HAHA .cm biase kawatlah ape lagi . tapi arinir kwat bosan sngt2 . FIRTS cbb ade sowang tuh die x dtg . SECOND yg ajar tuh BUDAK PNB , hadoyaii mrah2 .. dah la die tuh jlan jauh . pas2 suare nie telan gile .. Yang aku bengang kn , geng aku uwat silp . then , kne denda la kn . pastu die nk mnjerit2 , ape mlash die . hadoyaii , sebnrnyer die bengang ngn sowang kakak senior kt group kite owng nie ...pastu bengde die kne nyanyi lagu negaraku .KITE orng nyanyi punyelah kuat die cuh kuatkan lagi .HLAMAKKKKKK . pas2 kmpulan kdua yg kne dende tuh yanyi plan gile xde lak die nk cuh kuat . Tapi xpelah itulah cbaran klau nx jdi polis .. hehe . aku n the geng stay kt sklah , bile stay kite orng lpak ngn lan , wawan n the geng . Ruginye imran xde ... hahhaa ..hari mmg bestla cbb semue orng yg knl ngn aku , aku tgo dieowang .. mmg best gile .. u jea lah . tgan da pent nk taip .. beyebyeee